Kedves Cserkészek!
Az idei évben is indul a nagy sikernek örvendő Robotika tanfolyam, melynek keretében a közkedvelt LEGO Mindstorms robotok segítségével programozást lehet tanulni!
A robotok szenzorokkal érzékelik a külvilágot, és motorjaik segítségével különféle feladatokat tudnak elvégezni. A programozói felületnek köszönhetően könnyű megtanulni a programozást, ugyanakkor összetett és érdekes feladatokat lehet elvégezni a LEGO Mindstorms-okkal.
Kiket várunk?
Mindazon cserkész vagy kósza korosztályú érdeklődőket, akiket vonz a robotok vagy a programozás világa. Akkor is jelentkez bátran, ha még nem találkoztál ilyen robotokkal vagy sosem programoztál! Az alapoktól kezdünk.
A tanfolyam lebonyolításához szívesen fogadunk továbbá olyan önkénteseket is, akik bekapcsolódnának az oktatói munkába .
Helyszín:
Cserkészgödör (1137 Budapest, Radnóti Miklós utca 38.)
Időpont:
A képzés hetente lesz, csütörtökön vagy pénteken, a jelentkezők igényei alapján. A teljes tanfolyam 34, másfél órás alkalomból áll.
A kezdés időpontja: 17:30
Első alkalom egy fix napon lesz: 2019. szeptember 27., péntek 17:30.
Jelentkezés:
Jelentkezni, az alábbi gombra kattintva tudsz, az űrlap kitöltésével.
Jelentkezési határidő: 2019.09.27.
A képzés költsége 2.000ft/hó (első félév: 8.000 ft, második félév: 10.000 ft)
Elérhetőség:
Amennyiben kérdésetek merülne fel a képzéssel kapcsolatban, keressetek bennünket bizalommal, az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
Téglás Gergely – Tegger, képzés szervező (tegger@cserkesz.hu; 06705074242)
Kiss Csaba, képzésvezető

A LEGO MINDSTORMS
A LEGO MINDSTORMS egy programozható robotikai építőkészlet motorokkal, szenzorokkal. Lehetővé teszi, hogy robotokat vagy más programmal vezérelt gépeket készítsünk velük.
Elterjedten használják oktatásra: kifejezetten oktatói készletet is forgalmaz a LEGO. Általános iskoláktól egyetemekig sok helyen találkozhatunk vele.
Miért a LEGO Mindstorms-t használjuk oktatásra? Alakíthatóságával nagy szabadságot ad a projekteknek. Az építés javítja a térlátást, és már itt is fejlődik a problémamegoldási készség. A programozás során a motorokat és érzékelők jeleit használjuk a feladat során. Ezek valós rendszerek, kisebb-nagyobb pontatlansággal. Mindezt meg kell figyelni, és a projektek során megoldásokat kell keresni. Az így elsajátított tudás gyakorlatias gondolkozást hoz magával.